În conformitate cu prevederile Regulamentului General de Protecţie a Datelor (UE) nr. 679/ 2016 – RGPD sau Regulamentul, privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, CN POŞTA ROMÂNĂ SA - CNPR prelucrează date cu caracter personal în scopuri legitime, cu respectarea principiilor menţionate în continuare.
Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează cu responsabilitate prin mijloace mixte (manuale şi automate), cu respectarea cerinţelor legale şi în condiţii care să asigure securitatea, confidenţialitatea, integritatea, disponibilitatea, transparenţa şi respectarea drepturilor persoanelor vizate.
1. Principii ale prelucrării datelor cu caracter personal
Notificarea: CNPR în calitate de operator de date cu caracter personal este notificat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal fiind înregistrat cu nr. 8077 din 10.01.2008;
Legalitatea: Datele cu caracter personal sunt prelucrate cu buna-credinţă, în temeiul şi în conformitate cu prevederile legale în vigoare, inclusiv conform prevederilor Regulamentului;
Scopul şi limitarea determinată de scop: Orice prelucrare de date cu caracter personal se face în scopuri bine determinate, explicite şi legitime, adecvate, pertinente şi neexcesive prin raportare la scopul în care sunt colectate şi ulterior prelucrate;
Confidenţialitatea: Persoanele care prelucrează, în numele CNPR, date cu caracter personal au prevăzut în contractul individual de muncă şi în “fişa postului” o clauză explicită de confidenţialitate privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
Consimţământul persoanei vizate: În anumite situaţii, cu excepţia prelucrărilor care vizează date din categoriile strict menţionate în Regulament, prelucrarea poate fi efectuată numai dacă persoana vizată şi-a dat consimtământul în mod expres şi neechivoc pentru acea prelucrare; în celelalte situaţii CNPR va efectua prelucrarea, deasemenea, în conformitate cu prevederile Regulamentului şi ale legislaţiei în vigoare;
Informarea: Persoanele vizate sunt informate în mod explicit, prin mijloace online şi offline, cu privire la faptul că li se vor prelucra date cu caracter personal în scopul realizării serviciilor CNPR;
Protejarea persoanelor vizate: Persoanele vizate au garantat dreptul de informare şi de acces la datele care sunt prelucrate, dreptul de rectificare, dreptul de restricţionare şi dreptul de ştergere a datelor, dreptul de portabilitate a datelor şi dreptul de a nu fi supuse unei decizii individuale de prelucrare a datelor personale. Totodată, persoana vizată are dreptul de a se adresa Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau instanţei de judecată pentru apărarea oricăror drepturi ocrotite de lege, care le-au fost încălcate; Protejarea minorilor: Minorii care au împlinit vârsta de 14 ani pot achiziţiona în nume propriu produse sau servicii şi solicita, respectiv primi comunicări de la CNPR cu acordul reprezentantului legal, conform legii.Orice prelucrare de date cu caracter personal ale minorilor se va realiza numai în condiţiile legii.
Transferul de date: CNPR nu transferă date cu caracter personal, cu excepţia situaţiilor expres prevăzute de lege;
Crearea de profil: CNPR nu creează profiluri ale utilizatorilor de servicii poştale. În cazul studiilor de marketing dezvoltate de CNPR, este solicitat acordul neechivoc al persoanelor vizate.
Exactitatea: CNPR are nevoie de sprijinul clienţilor săi în furnizarea datelor pentru realizarea serviciilor poştale, însă exactitatea acestor date depinde de calitatea informaţiilor livrate de persoanele vizate şi/ sau de partenerii contractuali;
Identificarea: Pentru soluţionarea solicitărilor referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal adresate CNPR persoana vizată trebuie să facă dovada efectuării serviciului poştal;
Stocarea: CNPR stochează datele cu caracter personal pentru perioada necesară realizării scopurilor pentru care au fost colectate, respectiv pentru conformarea la prevederile legale în vigoare
Securitatea: CNPR utilizează metode şi tehnologii de securitate, împreună cu politici aplicate salariaţilor şi proceduri de lucru, inclusiv de control, evaluare şi audit, pentru a proteja datele cu caracter personal colectate conform prevederior legale în vigoare.
2. Politica prelucrării datelor cu caracter personal
În conformitate cu principiile Regulamentului şi a legislaţiei în vigoare, CNPR are obligaţia de a prelucra cu responsabilitate datele personale care îi sunt furnizate.
3. Drepturile persoanei vizate
4. Responsabilul cu protecţia datelor
În conformitate cu prevederile Regulamentului, CNPR a numit responsabilul cu protecţia datelor la nivelul organizaţiei şi oferă mai multe posibilităţi de comunicare şi informare referitoare la Regulament, respectiv: email: protectia.datelor@posta-romana.ro, web: www.posta-romana.ro, call center: 021/ 9393.
5. Securitatea datelor cu caracter personal
În conformitate cu prevederile Regulamentului, CNPR depune eforturi constante, pe deoparte, pentru asigurarea unui nivel de securitate corespunzător şi reducerea/ eliminarea riscurilor care pot afecta datele cu caracter personal prelucrate şi, pe de altă parte, pentru menţinerea capacităţii de a asigura confidenţialitatea, integritatea, disponibilitatea şi rezistenţa continue ale sistemelor şi serviciilor de prelucrare.
6. Gestionarea riscurilor
În ceea ce priveşte riscurile, CNPR ţine seama în special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor, generate în special, în mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizată sau de accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate într-un alt mod.
7. Încălcarea securităţii datelor
Încălcarea securităţii datelor va fi comunicată de CNPR în termenele stabilite de Regulament, fără întârzieri nejustificate, tuturor părţilor implicate aşa cum sunt acestea indicate de Regulament. Pentru mai multe detalii şi informaţii orice persoană interesată se poate adresa Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, contact: Adresa: Bdul. Gral. Gh. Magheru nr. 28-30, sector 1, Bucureşti; Web: www.dataprotection.ro.
Politica de securitate pentru protecţia persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se aplică tuturor salariaţilor CNPR, precum şi tuturor structurilor centrale şi teritoriale ale CN POŞTA ROMÂNĂ SA.
Data: 07.05.2018
Atenție! Poșta Română nu solicită clienților să furnizeze informații bancare confidențiale, numere de card sau coduri PIN și nici efectuarea de plăți online ale unor taxe de livrare.
Anunțuri vânzare mijloace auto uzate
ETAPA 9
Compania Națională Poșta Română organizează licitații publice cu strigare, la următoarele sedii conform programului desfășurat în tabelele de mai jos:
NOIEMBRIE
OCTOMBRIE
SEPTEMBRIE
AUGUST
IULIE
IUNIE
MAI
APRILIE
Pentru participarea la licitație, ofertanții vor depune la sediile menționate mai sus, obligatoriu cu minimum 24 de ore înaintea datei și orei de desfășurare a ședinței de licitație:
- cererea de înscriere și oferta de cumpărare, conținând toate datele necesare conform modelului;
- dovada plății garanției de licitație în valoare de 10% din prețul de pornire al licitației pentru fiecare mijloc auto licitat*.
*Plata se va efectua în contul Companiei Naționale Poșta Română, menționat în anunț pentru fiecare Sucursală Regională sau la casieria Oficiului Județean de Poștă, dovada acesteia făcându-se cu fotocopia chitanței sau a OP-ului ștampilat de banca plătitoare.
Reprezentanții persoanelor juridice vor prezenta la deschiderea ședintei de licitatie și împuternicirea semnată de către Administratorul societății.
Modelul Cererii de înscriere și ofertei de cumpărare precum și relații suplimentare privind locul și programul de vizitare al mijloacelor auto pot fi solicitate prin persoana de contact menționată în anunț pentru fiecare locație sau pe adresa de e-mail a acesteia.
Compania Națională Poșta Română organizează licitație publică cu strigare, la sediul din municipiul TIMIȘOARA, Bd. REVOLUȚIEI nr. 2, în data de 18 octombrie 2023 ora 10:00, pentru vânzarea unui numar de 7 autovehicule marca VW, model Crafter 50, conform tabelului de mai jos:
Mijloacele fixe supuse vânzării sunt afișate la sediile Oficiilor Județene de Poștă, subunitățile teritoriale și pe site-ul C.N. Poșta Română în secțiunea - Anunțuri și licitații publice.
Pentru participarea la licitație, ofertanții vor depune la sediul Sucursalei Timișoara sau la sediile Oficiilor Județene de Poșta, cu minimum 24 de ore înaintea datei de desfășurare a licitației documentele:
- cererea de participare conform model afișat
- dovada plății garanției de licitație în valoare de 10% din pretul de pornire
Plata se va efectua în contul Sucursalei Timișoara nr. RO33 RNCB 0072 0005 8921 0028, deschis la BCR Sector 1 București, sau la casieria OJP.
Dovada plății se face cu fotocopia chitanței sau OP ștampilat de banca plătitoare.
Reprezentanții persoanelor juridice vor prezenta la deschiderea licitației împuternicirea semnată de Administratorul societății.
Modelul cererii de înscriere și relații suplimentare privind locul și programul de vizitare al autovehiculelor, pot fi solicitate pe adresa de email alin.popescu@posta-romana.ro sau prin persoana de contact (PC) menționată în anunț pentru fiecare locatie.
ETAPA 8
Compania Națională Poșta Română organizează licitație publică deschisă cu strigare la sediul din București, Bd. Dacia nr. 140, în data de 02, 03 august, ora 10:00, conform programului desfășurat prin tabelele de mai jos:
Pentru participarea la licitație, ofertanții vor depune la sediul Companiei Naționale Poșta Română menționat sau la sediile Oficiilor Județene de Poștă, obligatoriu cu minimum 24 de ore înaintea datei și orei de desfășurare a ședinței de licitație:
- cererea de înscriere și oferta de cumpărare, conținând toate datele necesare conform modelului;
- dovada plății garanției de licitație în valoare de 10% din prețul de pornire al licitației pentru fiecare mijloc auto licitat*.
*Plata se va efectua în contul Companiei Naționale Poșta Română nr. RO22 BTRL 0450 1202 E847 24XX deschis la Banca Transilvania Sucursala Victoria sau la casieria Oficiului Județean de Poștă, dovada acesteia făcându-se cu fotocopia chitanței sau a OP-ului ștampilat de banca plătitoare.
Reprezentanții persoanelor juridice vor prezenta la deschiderea ședintei de licitatie și împuternicirea semnată de către Administratorul societății.
Modelul Cererii de înscriere și ofertei de cumpărare precum și relații suplimentare privind locul și programul de vizitare al mijloacelor auto pot fi solicitate prin persoana de contact (PC) menționată în anunț pentru fiecare locație sau pe adresa de e-mail rodica.fetecau@posta-romana.ro.
ETAPA 7
Compania Națională Poșta Română organizează licitație publică deschisă cu strigare la sediul din București, Bd. Dacia nr. 140, în data de 19, 20 iulie, ora 10:00, conform programului desfășurat prin tabelele de mai jos:
Pentru participarea la licitație, ofertanții vor depune la sediul Companiei Naționale Poșta Română menționat sau la sediile Oficiilor Județene de Poștă, obligatoriu cu minimum 24 de ore înaintea datei și orei de desfășurare a ședinței de licitație:
- cererea de înscriere și oferta de cumpărare, conținând toate datele necesare conform modelului;
- dovada plății garanției de licitație în valoare de 10% din prețul de pornire al licitației pentru fiecare mijloc auto licitat*.
*Plata se va efectua în contul Companiei Naționale Poșta Română nr. RO22 BTRL 0450 1202 E847 24XX deschis la Banca Transilvania Sucursala Victoria sau la casieria Oficiului Județean de Poștă, dovada acesteia făcându-se cu fotocopia chitanței sau a OP-ului ștampilat de banca plătitoare.
Reprezentanții persoanelor juridice vor prezenta la deschiderea ședintei de licitatie și împuternicirea semnată de către Administratorul societății.
Modelul Cererii de înscriere și ofertei de cumpărare precum și relații suplimentare privind locul și programul de vizitare al mijloacelor auto pot fi solicitate prin persoana de contact (PC) menționată în anunț pentru fiecare locație sau pe adresa de e-mail rodica.fetecau@posta-romana.ro.
ETAPA 6
Compania Națională Poșta Română organizează licitație publică deschisă cu strigare la sediul din București, Bd. Dacia nr. 140, în data de 05, 06 iulie, ora 10:00, conform programului desfășurat prin tabelele de mai jos:
Pentru participarea la licitație, ofertanții vor depune la sediul Companiei Naționale Poșta Română menționat sau la sediile Oficiilor Județene de Poștă, obligatoriu cu minimum 24 de ore înaintea datei și orei de desfășurare a ședinței de licitație:
- cererea de înscriere și oferta de cumpărare, conținând toate datele necesare conform modelului;
- dovada plății garanției de licitație în valoare de 10% din prețul de pornire al licitației pentru fiecare mijloc auto licitat*.
*Plata se va efectua în contul Companiei Naționale Poșta Română nr. RO22 BTRL 0450 1202 E847 24XX deschis la Banca Transilvania Sucursala Victoria sau la casieria Oficiului Județean de Poștă, dovada acesteia făcându-se cu fotocopia chitanței sau a OP-ului ștampilat de banca plătitoare.
Reprezentanții persoanelor juridice vor prezenta la deschiderea ședintei de licitatie și împuternicirea semnată de către Administratorul societății.
Modelul Cererii de înscriere și ofertei de cumpărare precum și relații suplimentare privind locul și programul de vizitare al mijloacelor auto pot fi solicitate prin persoana de contact (PC) menționată în anunț pentru fiecare locație sau pe adresa de e-mail rodica.fetecau@posta-romana.ro.
ETAPA 5
Compania Națională Poșta Română organizează licitație publică deschisă cu strigare la sediul din București, Bd. Dacia nr. 140, în data de 14, 15 iunie, ora 10:00, conform programului desfășurat prin tabelele de mai jos:
Pentru participarea la licitație, ofertanții vor depune la sediul Companiei Naționale Poșta Română menționat sau la sediile Oficiilor Județene de Poștă, obligatoriu cu minimum 24 de ore înaintea datei și orei de desfășurare a ședinței de licitație:
- cererea de înscriere și oferta de cumpărare, conținând toate datele necesare conform modelului;
- dovada plății garanției de licitație în valoare de 10% din prețul de pornire al licitației pentru fiecare mijloc auto licitat*.
*Plata se va efectua în contul Companiei Naționale Poșta Română nr. RO22 BTRL 0450 1202 E847 24XX deschis la Banca Transilvania Sucursala Victoria sau la casieria Oficiului Județean de Poștă, dovada acesteia făcându-se cu fotocopia chitanței sau a OP-ului ștampilat de banca plătitoare.
Reprezentanții persoanelor juridice vor prezenta la deschiderea ședintei de licitatie și împuternicirea semnată de către Administratorul societății.
Modelul Cererii de înscriere și ofertei de cumpărare precum și relații suplimentare privind locul și programul de vizitare al mijloacelor auto pot fi solicitate prin persoana de contact (PC) menționată în anunț pentru fiecare locație sau pe adresa de e-mail rodica.fetecau@posta-romana.ro.
ETAPA 4
Compania Națională Poșta Română organizează licitație publică deschisă cu strigare la sediul din București, Bd. Dacia nr. 140, în data de 08, 09, 10, 11 mai, ora 10:00, conform programului desfășurat prin tabelele de mai jos:
Pentru participarea la licitație, ofertanții vor depune la sediul Companiei Naționale Poșta Română menționat sau la sediile Oficiilor Județene de Poștă, obligatoriu cu minimum 24 de ore înaintea datei și orei de desfășurare a ședinței de licitație:
- cererea de înscriere și oferta de cumpărare, conținând toate datele necesare conform modelului;
- dovada plății garanției de licitație în valoare de 10% din prețul de pornire al licitației pentru fiecare mijloc auto licitat*.
*Plata se va efectua în contul Companiei Naționale Poșta Română nr. RO22 BTRL 0450 1202 E847 24XX deschis la Banca Transilvania Sucursala Victoria sau la casieria Oficiului Județean de Poștă, dovada acesteia făcându-se cu fotocopia chitanței sau a OP-ului ștampilat de banca plătitoare.
Reprezentanții persoanelor juridice vor prezenta la deschiderea ședintei de licitatie și împuternicirea semnată de către Administratorul societății.
Modelul Cererii de înscriere și ofertei de cumpărare precum și relații suplimentare privind locul și programul de vizitare al mijloacelor auto pot fi solicitate prin persoana de contact (PC) menționată în anunț pentru fiecare locație sau pe adresa de e-mail rodica.fetecau@posta-romana.ro.
ETAPA 3
Compania Națională Poșta Română organizează licitație publică deschisă cu strigare la sediul din București, Bd. Dacia nr. 140, în data de 08, 09, 10, 11 mai, ora 10:00, conform programului desfășurat prin tabelele de mai jos:
Pentru participarea la licitație, ofertanții vor depune la sediul Companiei Naționale Poșta Română menționat sau la sediile Oficiilor Județene de Poștă, obligatoriu cu minimum 24 de ore înaintea datei și orei de desfășurare a ședinței de licitație:
- cererea de înscriere și oferta de cumpărare, conținând toate datele necesare conform modelului;
- dovada plății garanției de licitație în valoare de 10% din prețul de pornire al licitației pentru fiecare mijloc auto licitat*.
*Plata se va efectua în contul Companiei Naționale Poșta Română nr. RO22 BTRL 0450 1202 E847 24XX deschis la Banca Transilvania Sucursala Victoria sau la casieria Oficiului Județean de Poștă, dovada acesteia făcându-se cu fotocopia chitanței sau a OP-ului ștampilat de banca plătitoare.
Reprezentanții persoanelor juridice vor prezenta la deschiderea ședintei de licitatie și împuternicirea semnată de către Administratorul societății.
Modelul Cererii de înscriere și ofertei de cumpărare precum și relații suplimentare privind locul și programul de vizitare al mijloacelor auto pot fi solicitate prin persoana de contact (PC) menționată în anunț pentru fiecare locație sau pe adresa de e-mail rodica.fetecau@posta-romana.ro.
ETAPA 2
Compania Națională Poșta Română organizează licitație publică deschisă cu strigare la sediul din București, Bd. Dacia nr. 140, în data de 08, 09, 10, 11 mai, ora 10:00, conform programului desfășurat prin tabelele de mai jos:
Pentru participarea la licitație, ofertanții vor depune la sediul Companiei Naționale Poșta Română menționat sau la sediile Oficiilor Județene de Poștă, obligatoriu cu minimum 24 de ore înaintea datei și orei de desfășurare a ședinței de licitație:
- cererea de înscriere și oferta de cumpărare, conținând toate datele necesare conform modelului;
- dovada plății garanției de licitație în valoare de 10% din prețul de pornire al licitației pentru fiecare mijloc auto licitat*.
*Plata se va efectua în contul Companiei Naționale Poșta Română nr. RO22 BTRL 0450 1202 E847 24XX deschis la Banca Transilvania Sucursala Victoria sau la casieria Oficiului Județean de Poștă, dovada acesteia făcându-se cu fotocopia chitanței sau a OP-ului ștampilat de banca plătitoare.
Reprezentanții persoanelor juridice vor prezenta la deschiderea ședintei de licitatie și împuternicirea semnată de către Administratorul societății.
Modelul Cererii de înscriere și ofertei de cumpărare precum și relații suplimentare privind locul și programul de vizitare al mijloacelor auto pot fi solicitate prin persoana de contact (PC) menționată în anunț pentru fiecare locație sau pe adresa de e-mail rodica.fetecau@posta-romana.ro.
ETAPA 1
Compania Națională Poșta Română organizează licitație publică deschisă cu strigare la sediul din București, Bd. Dacia nr. 140, în data de 24, 25, 26, 27 aprilie ora 10:00, conform programului desfășurat prin tabelele de mai jos:
Pentru participarea la licitație, ofertanții vor depune la sediul Companiei Naționale Poșta Română menționat sau la sediile Oficiilor Județene de Poștă, obligatoriu cu minimum 24 de ore înaintea datei și orei de desfășurare a ședinței de licitație:
- cererea de înscriere și oferta de cumpărare, conținând toate datele necesare conform modelului;
- dovada plății garanției de licitație în valoare de 10% din prețul de pornire al licitației pentru fiecare mijloc auto licitat*.
*Plata se va efectua în contul Companiei Naționale Poșta Română nr. RO22 BTRL 0450 1202 E847 24XX deschis la Banca Transilvania Sucursala Victoria sau la casieria Oficiului Județean de Poștă, dovada acesteia făcându-se cu fotocopia chitanței sau a OP-ului ștampilat de banca plătitoare.
Reprezentanții persoanelor juridice vor prezenta la deschiderea ședintei de licitatie și împuternicirea semnată de către Administratorul societății.
Modelul Cererii de înscriere și ofertei de cumpărare precum și relații suplimentare privind locul și programul de vizitare al mijloacelor auto pot fi solicitate prin persoana de contact (PC) menționată în anunț pentru fiecare locație sau pe adresa de e-mail rodica.fetecau@posta-romana.ro.