Tarife > Colete internaţionale contra ramburs

+ -

Colet poştal internaţional cu Ramburs 0 – 30 kg (inclusiv) (TVA inclus)

Obs: Pentru acest serviciu se vor lua în calcul tarifele cu TVA, indiferent de greutate, din tabelul Tarife Colete Internaţionale peste 10 kg.



Modalitate de calcul:

Serviciul Prioritar (conform tabelului de mai sus):

  • Pachet serviciu: tarif fix aferent fiecărei ţări + (greutatea coletului x tarif lei/kg aferent fiecărei ţări) + valoare declarată 1,0% din valoarea declarată + valoare ramburs mandat poştal internaţional [( valoare ramburs x 4,00%) + tarif fix aplicat la valoarea mandatului 10 lei].

Obs: Prezentarea, respectiv achitarea unui mandat poştal internaţional se face în USD şi EUR (curs BNR), iar plata taxelor poştale se încasează în lei.

 

Servicii Suplimentare

 

Post-Restant

3,00 lei 

Predare în mână proprie

3,00 lei 

Confirmare poştală de primire

15,00 lei 

Preluare sediu/domiciliu (Factaj) Universal

pentru trimiterile din categoria colete/pachete cu greutatea peste 500g

Preluare sediu/domiciliu (Factaj)

7,00 lei

Livrare sediu/domiciliu (Factaj)

7,00 lei

Fragil

50 % în plus din tariful pe greutate

Voluminos

Colete sosite: la eliberarea unui colet se încasează:

 

a) tarif pentru prezentarea organelor vamale  

b) tarif de post restant

3,00 lei

Colete înapoiate: la înapoierea unor colete se încasează:

 

a) tarif fix și de greutate colete retur

 

 

Conform tarif intern pentru coletele poştale

 

b) tarif de magazinaj datorat oficiului de destinaţie  

c) tarif de prestare la domiciliu, datorat oficiului de destinaţie

d) tarif de post-restant datorat oficiului de destinație

e) alte tarife solicitate de ţara de destinaţie 

Tarif pentru trimiterile prezentate sâmbăta

5,00 lei


* Ţările pentru care se acceptă colete internaţionale cu valoare declarată maximă, greutate, dimensiuni:

În cazul tarifării fracţiilor de kg acestea se rotunjesc la treapta imediat superioară de kg. 
 


Tariful de prezentare a trimiterilor la organele vamale se percepe persoanelor fizice şi juridice numai în situaţia în care se încasează taxe vamale sau orice alte obligaţii de aceeaşi natură (TVA, accize etc):
a ) al unei trimiteri prezentate: nu se percepe;
b ) al unei trimiteri sosite: 12,00 lei.
În cazul trimiterilor poştale purtătoare de taxe vamale sau orice alte obligaţii de aceeaşi natură (TVA, accize) ale căror formalităţi vamale la import au fost efectuate de către C.N Poşta Română S.A (serviciul de Comisionariat vamal), în locul taxei de prezentare la vamă se percepe Tariful de Comisionariat Vamal.
Calculator tarife

Calculează tarifele serviciilor poştale pe care doreşti să le foloseşti.

Caută cod poştal

Caută şi completează codul poştal pe scrisorile sau cărţile poştale pe care le trimiţi, pentru ca acestea să ajungă în siguranţă la destinaţie.

Găseşte oficiu poştal

Caută cel mai apropiat oficiu poştal în funcţie de locul în care te afli, de adresa unde locuieşti sau de sediul firmei.

Track&Trace

Vrei să ştii care este statusul unei trimiteri poştale? Sistemul Track&Trace te ajută să obţii informaţii de ultimă oră despre trimiterile poştale care pot fi urmărite prin acest sistem, fie că eşti expeditor, fie că eşti destinatar.

Completează un formular

Acum poţi completa online formularul pentru serviciul poştal pe care vrei să îl foloseşti.

DEPUNERI Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități.

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate, neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

SOLICITĂRI INFORMAȚII

Contact
Atenție! prin telefon nu se accepta reclamații.

021 9393

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Suport Clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații.
În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

Essential SSL