Soluţii Business > MyCASH

+ -

Soluția noastră pentru colectarea numerarului și transferul în cont.

MyCASH permite companiilor, respectiv oricărui client persoană juridică, să depună numerar în orice locație poștală, care apoi este transferat electronic în contul bancar al clientului.

Detalii suplimentare legate de condiţiile tehnice și oferta comercială pot fi obţinute la orice locație poștală sau la adresa de e-mail:
mycash@posta-romana.ro

    DEPUNERI Reclamații

    Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități.

    Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate, neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

    Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

    SOLICITĂRI INFORMAȚII

    Contact
    Atenție! prin telefon nu se accepta reclamații.

    021 9393

    Disponibil zilnic între orele
    L - V: 0800 - 2000
         S: 0900 - 1300

    Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

    Suport Clienți

    Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

    Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații.
    În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

    Essential SSL