Comunicate de presa > Poşta Română şi eMAG, într-un parteneriat strategic prin serviciul Postcollect

 

 

Bucureşti, 14 iulie 2015 - Compania Naţională Poşta Română demarează colaborarea cu eMAG, prin care operatorul naţional de servicii poştale livrează colete către clienţii retailerului online. Parteneriatul marchează lansarea unui nou serviciu aparţinând Poştei Române – Postcollect – care oferă clienţilor posibilitatea de a-şi ridica produsele comandate dintr-un punct fix, respectiv din unitatea poştală preferată. În faza pilot a proiectului cu eMAG, Poşta Română a început livrarea coletelor retailerului la Oficiul Poştal Buzău 7 şi la Oficiul Poştal Târgovişte 4.

Concret, operatorul naţional de servicii poştale va prelua, sorta şi livra coletele partenerului la sediul celor două subunităţi poştale, în funcţie de alegerea clientului, care poate fi făcută printr-un singur click, pe site-ul retailerului. Strategia Poştei Române vizează extinderea serviciului Postcollect în cele peste 800 de oficii poştale cu acces VPN. Toate unităţile vizate – şi, în faza pilot, OP Buzău 7 şi OP Târgovişte 4 – vor avea ghişee dedicate, program extins, seara şi în weekend.

„Contractul cu eMAG este extrem de important în strategia Poştei Române de a-şi extinde cota de piaţă pe segmentul comerţului online. În acelaşi timp, eMAG este partenerul ideal pentru a implementa un proiect inovator cum este Postcollect. Sperăm ca parteneriatul cu cel mai mare retailer online să confirme capacitatea Poştei Române de a se adapta rapid schimbărilor de pe piaţa serviciilor poştale”, a declarat Alexandru Petrescu, Director General Poşta Română.

Expediţiile eMAG sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare până la livrare. Destinatarii vor fi avizaţi de către eMAG, printr-un SMS, în momentul în care coletele sunt predate Poştei Române. După sosirea coletului la punctul de livrare (OP Buzău 7 sau OP Târgovişte 4), Poşta Română va anunţa destinatarii, tot prin SMS, că expediţia este disponibilă pentru ridicare la sediul oficiului poştal. Livrarea coletelor se face la sediul celor două oficii poştale prin intermediul unor ghişee dedicate, vizibil semnalizate, clientul având opţiunea deschiderii coletului pentru verificarea conţinutului.

„Clienţii eMAG, experienţa lor de cumpărare, sunt repere esenţiale pentru orice iniţiativă a noastră de progres şi evoluţie. Pornind de la feedback-urile lor, am creat posibilitatea ca, pentru clienţii cărora programul încărcat nu le permite întotdeauna să opteze pentru livrarea comenzii la domiciliu, să existe opţiunea de ridicare a produselor dintr-un punct fix, accesibil, în drum spre serviciu sau spre casă”, a declarat Iulian Stanciu, Director General eMAG.

Conform contractului încheiat, în această etapă a proiectului, Poşta Română poate păstra coletele avizate, în cele două oficii poştale, timp de 10 zile calendaristice de la data preluării lor de la eMAG. Timpul în care coletul va ajunge la punctul de livrare este de cel mult două zile, putând fi prelungit cu încă o zi în condiţiile depăşirii orei limită de predare a trimiterilor de către eMAG.

Despre Poşta Română: Poşta Română este o companie naţională înfiinţată conform Legii 31/1990, şi nu o instituţie publică. Ea funcţionează pe gestiune economică, ceea ce înseamnă că îşi formează singură veniturile din contracte comerciale şi, prin urmare, se autofinanţează.

Poşta Română este deţinută de statul român, prin Ministerul pentru Societatea Informaţională, în proporţie de 75%, şi de Fondul Proprietatea (FP) în proporţie de 25%. Compania deţine cea mai mare reţea de distribuţie la nivel naţional, însemnând peste 80% din totalul subunităţilor poştale care operează, în prezent, în România. Peste 19 milioane de locuitori beneficiază de serviciile Poştei Române şi peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de reţeaua poştală proprie. Compania a încheiat anul 2014 cu un profit net de 22,8 milioane de lei (5 milioane de euro), după cinci ani de pierderi.

Despre eMAG: eMAG este cel mai mare magazin online din regiune şi unul dintre creatorii pieţei de comerţ online din România. În ultimii 14 ani, eMAG s-a plasat în poziţia de lider constant al pieţei, ca urmare a orientării sale permanente către client, manifestată prin servicii care creează noi standarde în piaţă, precum 30 de zile drept de retur, Service Pick Up and Return, Garanţia Plus şi Deschiderea coletului la livrare. eMAG a dezvoltat programe de training de specialitate, diferenţiate pe categorii de angajaţi, precum şi cea mai mare Academie din mediul privat. Totodată, eMAG oferă singurul MBA specializat pe e-commerce din România, cu profesori experimentaţi în business-ul internaţional.

Compartiment Comunicare şi Relaţii Publice

 

 

 

 

Essential SSL